اسکوتر برقی

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما


در دنیای تکنولوژی و مدرنیته، انواع گجت ها و لوازم جدید هوشمند و هیجان انگیز وجود دارد که لحظات مفرح و هیجان انگیزی را برای جوانان ایجاد می کند. اسکوترهای برقی در دو دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست برای حرکت نیاز به شارژ دارد. اسکوتر برقی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب است و سواری با آن ها بسیار آسان و هیجان انگیز است و مهارت کمتری نسبت به دوچرخه و اسکیت نیاز دارد. اسکوتر برقی برای کودکانی که عاشق شور و سرعت هستند و به دنبال وسایلی هیجان انگیز برای روزهای تابستانی و سرگرمی خود هستند، گزینه بسیار مناسبی است. اسکوترها در مدل های مختلف پلاستیکی، فلزی از جمله آلومینیومی تولید می شوند و برخی از جدیدترین آنها عبارتند از:

  1. هاوربرد مکعب Hk Hoverboost
  2. اسکوتر برقی فضایی
  3. برد هوشمند هندزفری Swagway X1
  4. ربات هاوربرد توربو
  5. تابلو برق اسکوتر برقی

یکی از معروف ترین نمونه های اسکوتر، اسکوتر برقی است، این مدل برای کودکان و نوجوانان علاقه مند به موتور سیکلت بسیار لذت بخش است. کودکان می توانند قبل از موتور سواری از این نوع اسکوتر برقی استفاده کنند و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنند. یکی دیگر از نمونه های جالب و جالب اسکوتر برقی که سر و صدای زیادی ایجاد می کند، اسکوتر برقی یا اسکوتر خود بالانس است که به اسکوتر انگلیسی Self-balancing معروف است. این اسکوتر برقی که فقط با پا رانده می شود دارای دو چرخ کوچک است که توسط یک صفحه مستطیل شکل باریک به یکدیگر متصل می شوند. این نوع اسکوترها دسته ندارند و مصرف کننده باید در حین استفاده تمرکز خود را حفظ کند تا تعادل روی دستگاه حفظ شود. این اسکوتر اولین بار در سال 2014 توسط یک شرکت چینی تولید شد و به عنوان نسل جدید اسکوترها معرفی شد. یکی از نکات قابل توجه این نوع اسکوتر عمر باتری بالای آن است، این اسکوترها پس از هر بار شارژ کامل می توانند بیست و پنج کیلومتر را طی کنند.
مشخصات اسکوتر برقی
یکی از سوالات مهم هنگام استفاده از اسکوتر برقی این است که بالاترین سرعت آنها چقدر است؟ سرعت اسکوترهای برقی یا شارژی متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله وزن بدنه دستگاه و وزن مصرف کننده بستگی دارد اما از سرعت ده کیلومتر در ساعت تا سرعت بیست کیلومتر در ساعت متغیر است.
خرید اینترنتی انواع اسکوتر برقی از دیجی کالا

برای خرید اینترنتی انواع اسکوتر برقی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران تمامی امکانات و شرایط لازم را برای خرید اینترنتی اسکوتر برقی و شارژی مطمئن فراهم کرده است. بهتر است قبل از خرید و سفارش اسکوتر برقی تمامی اطلاعات، قیمت ها و مشخصات را مطالعه کنید. برخی از اسکوترهای برقی دارای محدودیت وزنی هستند، بنابراین دانستن مشخصات آنها ضروری است.

بازدید : 421
جمعه 2 ارديبهشت 1401 - 17:53